Szolgáltatások
1.) Egyéni ügyfeleknek nyújtott tanácsadás/szolgáltatás:
gyermekvédelmi, gyermekelhelyezési vagy szülői kapcsolattartás,
gyermekjogi, gyermeket ért jogsérelem, vagy hátrányos megkülönböztetés,
gyermekvédelmi közvetítés, válási, kapcsolattartási mediáció
bántalmazás, kiskorú veszélyeztetésével kapcsolatos ügyekben
egyéni kommunikációs készségek fejlesztése
2.) Szociális szakembereknek nyújtott módszertani szolgáltatások:
élményközpontú szociális esetmunka
szociális esetkommunikáció / kliens- team- és selfkommunikáció
rendszerszemléletű családgondozás / intenzív családtámogató programok és módszerek
az iskolai szociális munka módszertani alapjai
kliensdiagnosztika
szükségletfelmérés, szociális térkép
3.) Szociális intézményvezetőknek nyújtott módszertani ismeretek:
szakmai kompetenciamérés / minőségbiztosítás módszertani alapjai
4.) cégeknek nyújtott szolgáltatások:
vállalati skill-tréningek
szociális készségfejlesztés
ügyfélkommunikációt érzékenyítő tréning
konfliktuskezelés / asszertivitás tréning
prezentációs / retorikai készségek fejlesztése