Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Szolgáltatások

1.) Egyéni ügyfeleknek nyújtott tanácsadás/szolgáltatás:

gyermekvédelmi, gyermekelhelyezési vagy szülői kapcsolattartás,

gyermekjogi, gyermeket ért jogsérelem, vagy hátrányos megkülönböztetés, 

gyermekvédelmi közvetítés, válási, kapcsolattartási mediáció

bántalmazás, kiskorú veszélyeztetésével kapcsolatos ügyekben

egyéni kommunikációs készségek fejlesztése

 

2.) Szociális szakembereknek nyújtott módszertani szolgáltatások:

élményközpontú szociális esetmunka

szociális esetkommunikáció / kliens- team- és selfkommunikáció

rendszerszemléletű családgondozás / intenzív családtámogató programok és módszerek

az iskolai szociális munka módszertani alapjai

kliensdiagnosztika

szükségletfelmérés, szociális térkép

 

3.) Szociális intézményvezetőknek nyújtott módszertani ismeretek:

szakmai kompetenciamérés / minőségbiztosítás módszertani alapjai

 

4.) cégeknek nyújtott szolgáltatások:

vállalati skill-tréningek

szociális készségfejlesztés

ügyfélkommunikációt érzékenyítő tréning

konfliktuskezelés / asszertivitás tréning

prezentációs / retorikai készségek fejlesztése